Як відбувається обмін чи повернення купленого товару у нашому магазині?
Закон «Про захист прав споживачів»
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” №1023-XII від 12.05.1991, а також Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню :
До таких товарів у тому числі належать:
- парфумерно-косметичні вироби;
- засоби особистої гігієни;
- інструменти для манікюру та педикюру
Чи можна повернути чи обміняти товар, якщо він не сподобався?
Ні, не можна.
Відповідно до закону України "Про захист прав споживачів" є перелік товарів, які не підлягають поверненню протягом 14 днів з моменту покупки, якщо товар належної якості.
До таких товарів у тому числі належать: парфумерно-косметичні вироби та засоби особистої гігієни , що входить до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не браковані.
Отримання товару поштою
Коли ви отримаєте замовлений товар, ми рекомендуємо оглянути товар на поштовому відділенні. Кожен клієнт, проводячи огляд у присутності співробітника пошти, повинен переконатися: як товар, повнота і коректність замовлення (моделі, розміру, обсягу, кольору тощо), і у відсутності шлюбу.
Якщо Вам не сподобався товар або з будь-яких інших причин Ви не хочете забирати замовлення – необхідно оформити його повернення назад відправнику, сплативши вартість транспортних витрат , понесених на транспортування товару до Вас.
Коли Ви забираєте товар із поштового відділення, це означає, що Ви переконалися у коректності замовлення, відсутності шлюбу та повернути його ВИ НЕ ЗМОЖЕТЕ, оскільки ми виконуємо вимоги Законодавства України, надсилаючи лише новий товар.
Наш Магазин не несе відповідальності за недоліки, що настали у процесі порушення Споживачем правил користування, зберігання, самостійного транспортування товару.
Чи можна повернути бракований товар (товар неналежної якості)?
Так, можна.
Умови повернення товару неналежної якості:
- пройшло не більше 3-х днів з моменту його отримання
- отримали товар неналежної якості;
- вміст посилки відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності чи упаковки);
- товар не був у вжитку та не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
- товар саме той, який продали наш магазин.
Ви можете не тільки повернути бракований товар (і отримати кошти, витрачені на купівлю товару), але й обміняти товар неналежної якості на аналогічний (якщо такий є у нашому магазині на момент обміну).
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або повернути товар та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.
Як можна здійснити обмін/повернення бракованого товару?
- звернутися до нас за адресою або за телефоном, вказаним на сторінці Контакти
- повідомити про те, що ви хочете повернути або обміняти придбаний у нас товар
- повідомити нам, яким чином вам зручніше здійснити обмін чи повернення товару -
- прибувши безпосередньо до нашого магазину,
- або надіслати нам товар (який ви хочете повернути/обмінювати) поштою – у цьому випадку консультант повідомить вам реквізити, куди потрібно відправити товар для його повернення
- повідомити нам, як вам зручніше отримати кошти -
- готівкою (за умови обміну товару безпосередньо в нашому магазині),
- або отримати переказ на банківський рахунок (картку)
Як отримати кошти за товар, що повертається?
Після повернення бракованого товару та його огляду з нашого боку, а також у разі, якщо збережено товарний вигляд товару та товар не був у використанні, ви можете отримати кошти :
- або відразу готівкою (якщо повернення товару провадиться в нашому магазині)
- або отримати грошовий переклад на карту протягом 3-х днів з моменту отримання нами товару у поштовій компанії (якщо повернення здійснюється шляхом пересилання товару за допомогою поштових перевізників)